Reklamačný poriadok

  1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu

    • osobne,

    • písomne, listom na poštovú alebo elektronickú adresu prevádzkovateľa.

    • vyplnením formulára e-shopu v sekcii Reklamácie


  1. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:

    • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),

    • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha, ä

    • komu je reklamácia adresovaná,

    • dátum podania reklamácie,

    • podpis objednávateľa, alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.


Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Veľmi často sa stáva, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Na už prijaté zásielky takéto reklamácie neprijímame.


Záručná doba

Na predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba podľa údaja o minimálnej dobe trvanlivosti na balení tovaru.


Na čo sa vzťahuje

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru.

1. Ak tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je tovar kupujúcemu odovzdávaný v poškodenom transportnom obale, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho, alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia kupujúceho.

2. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie obalu tovaru kupujúcim, uskladnenie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.


Postup pri reklamácii


Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

1. Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je Vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu info@nemathik.sk , alebo telefonicky (0905 650 376), najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

2. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď nás informujte prostredníctvom e-mailu info@nemathik.sk  alebo telefonicky (0905 650 376).

3. V prípade, ak zistíte výrobné chyby kontaktujte nás telefonicky (0905 650 376) alebo e-mailu info@nemathik.sk . Reklamovaný tovar je potrebné na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie.


Ing. Peter Mácsik – NEMATHIK,

Podzáhradná 19,

947 01  Hurbanovo


K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom. Reklamovaný tovar Vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete, alebo Vám vytvoríme kredit, ktorý sa Vám odpočíta z nasledovnej objednávky, poprípade vrátime finančné prostriedky na Váš účet. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Pri spätnom zasielaní zabalte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá!


Doba vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu info@nemathik.sk, alebo telefonicky (0905 650 376) . Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme bezodkladne, avšak najneskôr do 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.

Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.

V prípade oprávnenej reklamácie ponúkneme zákazníkovi nasledovné riešenia:

- vyplatenie plnej sumy za reklamovaný tovar kupujúcemu na účet

- zaslanie opraveného, resp. iného tovaru v rovnakej cene

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.


Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 1.3.2021 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.